Perquè sí

Perque si

M’agraden els nens, sobretot els meus. Els desconeguts els tolero cinc minuts. Els fills d’amics i parents estan bé per un parell de dies.

Amb aquests precedents i tenint en compte els comentaris més habituals dels pares, em pregunto: Per què tenim fills? Per estar entretinguts? Per donar sentit a les nostres vides? Per jugar? Perquè continuï la saga familiar? Per compartir el que sabem? Per perpetuar l’espècie? Perquè sí? Per què no? Per estimar?

Independentment dels perquès pels nostres per quès, els per quès dels fills ens ajuden a viure millor. Cada cop que els responc simplifico el raonament, vull que m’entengui i així evito un nou per què. Els nens no es compliquen la vida, tot és senzill. Les parafernalies ni les entenen ni els interessen. Per què no aprenem d’ells?

Si voleu comprar la imatge és de l’artista Banksy

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: